KISAH AKU, DIA DAN MEREKA


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera... Hai.... Alhamdulillah... Tinggal lagi beberapa minggu saja lagi tasha dan kawan-kawan bakal menamatkan semester yang pertama... Sob sob.. sedihnya ~~ (eleh.. baru sem satu la... ada lagi 7 sem...)

Selama satu sem ni pelbagai kegembiraan, kepenatan, kedukaan, kesukaan yang kami alami.... Fuh, kenapa rasa macam baru kelmarin ja masuk UPSI??? Ya, masa terlalu pantas meninggalkan kita... Dan kita perlu bijak mengatur masa agar ianya tidak sia-sia... 

Alhamdulillah... sepenjang sem 1 ni pelbagai macam perkara yang tasha dah buat.. 
trekking, kayaking, cycling, jogging, eating and shopping!!! hahaha.... 

Tasha pasti akan merindui mereka nanti... Terima kasih Allah kerana menemukan tasha dengan mereka... insan yang tasha sayangi... sahabatku... Semoga ukhuwah yang terjalin anatara kita kekal ke jannah... 

Ok... Bila jumpa kawan baru.. Tak bermakna kawan-kawan lama dilupakan... oh, pasti tak... Kawan-kawan dibangku sekolah masih diingatan... dari kecik ke zaman universiti... walaupun kami tidak sambung belajar ditempat yang sama.. tapi kami masih mempunyai satu ikatan yang tak kan pernah putus... rindu pulak zaman sekolah.. aisyee... ni yang nak feeling malam-malam ni... 


Kawan-kawan tasha ni dah ada yang bergelar ibu, tunang orang, isteri orang... Alhamdulillah... tahniah geng... Tinggal berapa orang ja lagi yang masih meniti kehidupan sebagai anak dara.. cewahh... hahaha.... 

apa plan nak buat cuti sem ni nak buat dengan mereka??? ok.. just wait and see... heee....

Bila nak habis sem bermakna Final dah dekat.... so, apa persediaan yang tasha dah buat??? Bangun tasha bangun.. Jangan mudah terleka... Ingat apa tujuan sebenar ke sini!!!

Ya, aku ke sini dengan matlamat dan harapan orang tuaku....

sedarlah tasha... berpijak di bumi nyata.. !!!..

wish me luck.. amin


10 comments:

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Good luck for final yer Tasha :)

ros_reeza said...

moga terus berjaya Tasha :)

Naniey Jemiey said...

jauh lagi perjalanan tu... teruskan usaha... jangan banyak main..akeke..klik whisper untuk bakal cikgu nie..hehe

emeliena said...

Waalaikumussalam. Tasha, selamat berperang dengan final ya ;)

Ibnu Ramli said...

Wahh menarik betul aktiviti2 sepanjang sem, barulah bermakna kehidupan di universiti macam ni kan? Bittaufiq wannajah untuk final..

Tasha Aqisha said...

tq.. inshaa allah tasha akan bt y tbaik

Tasha Aqisha said...

tq kak ros..

Tasha Aqisha said...

hihi.. tq atas nsihat anda tu.. :D inshaa Allah.. tak main2 hihi

Tasha Aqisha said...

ya.. inshaa Allah.. emel pun bt y tbaik..

Tasha Aqisha said...

ya... bnyakkan aktiviti.. jnji tak kacau kuliah ja.. :D

Post a Comment

1) Tinggalkan Jejak, Nasihat, Pandangan, Cadangan, Pengalaman, Soalan...
2) Tinggalkan juga Link Entri Anda untuk Tasha Balas kunjungan
3) Terima Kasih kerana Menjaga Tutur Kata