Kebaikan Vitamin C



Kebaikan Vitamin C. Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. Apa jua yang kita makan akan ada kesannya. Tak kiralah cepat atau lambat. Jadi hati-hati dengan apa saja yang kita makan. Macam tu juga dengan vitamin c. Cukup pantang bila baru ja amalkan, orang dah tanya kenapa tak ada kesan pun.. Tu maknanya badan penuh toksin, lagi lambat la kesannya dapat lihat. Yang penting kena sabar, konsisten dan positif.

Selain jaga penampilan luaran, dalam pun kena la jaga juga. Dari hujung rambat sampai la hujung kaki, tubuh kita memerlukan Vitamin yang secukupnya.

Apa itu Vitamin C?

"Ia dikenali sebagai satu vitamin yang kuat dalam memerangi demam dan selesema. Kandungan antioksidan yang banyak dalam vitamin C meningkatkan daya tahan imun sistem tubuh dan mengelakkan dari penyakit jantung, masalah pranatal, dan penyakit mata. Bahkan ia membantu dalam mempercepatkan luka sembuh dengan lebih cepat dan menghilangkan masalah kedutan pada wajah." Sumber

Kebaikan Vitamin C Powder Nlee Beauty


Vitamin C Powder by NLEE BEAUTY. vitamin C ni adalah 100% pure vitamin c. Tanpa campuran bahan2 lain.

Fungsi :
❤Mencerahkan kulit wajah dan badan
❤Memudarkan parut jerawat dan badan
❤Menutup liang pori di wajah
❤Mengurangkan kulit berminyak
❤Merawat kulit yang bermasalah.
❤Merawat kulit kering
❤Merawat tumit merekah
❤Merawat kulit kusam
❤Merawat eye bag
❤Merawat resedung dan alergi
❤Menguatkan kuku
❤Menguatkan rambut yang rapuh
❤Stabilkan hormon (wanita)
❤Mengimbangi BMI
❤Merawat kulit eczema


Cara kegunaan :-
1.Campurkan ke dalam air masak dan minum
2.Campurkan ke dalam air jus
3.Campurkan dgn setitis air dan sapu ke kawasan yang bermasalah.
4.Campurkan ke dalam air suam untuk merawat selsema.

Sukatan :
SUKU SUDU TEH untuk 1 gelas air.
SATU @ DUA SUDU TEH untuk 1 botol besar (1.5 litter)

WAKTU PENGAMBILAN :
Satu gelas setiap pagi sebelum sarapan dan sebelum tidur malam

BERAT:
20GRAM

KEGUNAAN
(Kegunaan 3 hingga 4 minggu)

SESUAI UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN.
SESUAI UNTUK KANAK-KANAK DAN DEWASA.
SESUAI UNTUK IBU MENGANDUNG ( 3 BULAN KE ATAS) , MENYUSU DAN DALAM PANTANG.

HARGA  vitamin c powder


1 BOTOL : RM30.00 SM RM35.00 SS
3 BOTOL : RM80.00 SM RM85.00 SS
4 BOTOL : RM100.00 SM RM105.00 SS



DAPATKAN VITAMIN C DENGAN TASHA SEKARANG.. 
AGEN SAH NLEE BEAUTY 
AG465 
whatsapp: 0136354165
Facebook: Ushaa Beauty
Instagram: @tashaqishaofficial




12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

heee.. mmg kena amik vit c..

Dunia Zumal said...

Owh vitamin nie dalam bentuk powder yer

Siti Yang Menaip said...

elok amek supplement skarang ni.. cuaca x menentu.. penyakit pun x menentu..
atleast antibody kuat..

Eintan Nurfuzie said...

cik en amalkan gak dalam 3 minggu lps.. lps habis xde plak nk beli lgi.. sng serbuk ni campur je kocak2 trus minum

Mawar Assufi said...

Haritu Kin beli RM80 satu botol. berbaloi ker?

Nabila Syifa said...

ada org amik vitamin c + kolegen yg jenis suntik..nak tahu info sapa penah amik

Anonymous said...

mmg kena amik... sebab makanan yang kita makan hari2 pun belum tentu bgi vitamin dlm bdan cukup

Anonymous said...

yup zumal.. dalam serbuk

Anonymous said...

betul tu akak... mencegah lebih baik dari mengubati kak

Anonymous said...

aha... kocak2 ja... minum macam biasa.. rasa pun best

Anonymous said...

boleh tasha tau kin beli vitamin dari mana rm80 tu?

Anonymous said...

hehe... yang amik suntikan ni mesti orang yang banyak duit sikit.. hehe...

Post a Comment

1) Tinggalkan Jejak, Nasihat, Pandangan, Cadangan, Pengalaman, Soalan...
2) Tinggalkan juga Link Entri Anda untuk Tasha Balas kunjungan
3) Terima Kasih kerana Menjaga Tutur Kata