Pemberitahuan | Sekolah Ditutup Esok Kerana El Nino

Sekolah Ditutup 22 April 2016 kerana El Nino | Pemantauan oleh Kementerian pelajaran Malaysia (KPM) terhadap cuaca kering dan panas yang melanda Perlis, Jerantut dan Termeloh. Ketiga-tiga kawasan ini mencatat suhu tertinggi dalam tempoh tiga hari berturut-turut.

Walaupun cuti, tidak bermakna anda boleh membawa anak-anak berjalan-jalan, bersiar-siar dan bersuka ria di luar. Elakkan terdedah di luar dalam tempoh yang terlalu lama dan banyakkan minum air kosong .


3 comments:

Nadia Johari said...

yeahh cuti...eh..kita dah tak sekolah..hehe

Nabila Syifa said...

belah sana kedah perlis mmg panas.tambah musim el nino lg membahang

Dunia Zumal said...

Duk baca kat laman fb kpm ada yang bersungut pasal cuti ni kononnya tempat dorang pun 37℃ tapi dorang tak baca perkataan melebihi tu agaknya. Mai try duk Perlis confirm tau ^-^

Post a Comment

1) Tinggalkan Jejak, Nasihat, Pandangan, Cadangan, Pengalaman, Soalan...
2) Tinggalkan juga Link Entri Anda untuk Tasha Balas kunjungan
3) Terima Kasih kerana Menjaga Tutur Kata