Lipstik dan Personaliti?

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. Lipstik dan personaliti? Hurm, perasan atau tak cara kita memakai lipstik juga melambangkan personaliti kita. Nak tahu anda jenis macam mana cuba tengok rupa bentuk lipstik anda sekarang. Ada 5 personaliti yang boleh kita lihat sama-sama.


Lipstik Bulat

Wah,ini ciri-ciri wanita pilihan ibu mertua.
So,para jejaka nak cari gadis dibuat isteri boleh tengok dari bentuk lipstik dia pakai nanti ye.



Lipstik runcing

ni tahap DIVA!
"Don't you ever messed up with me" (Kononnya)
But deep inside her heart,she's very lonely.Need someone to hug and hear everything about her.



Lipstik cengkung

Ini pula diam-diam ubi berisi.
Sesuaila jadi isteri kepada YB ke,kerana anda bersungguh apabila menjalankan tugas dan bijaksana dalam melontarkan pendapat.


Lipstik baru

Ini sama bentuk dengan lipstik tasha.. 
Kebanyakannya mungkin memiliki perniagaan sendiri di dalam bidang kreatif.




Lipstik rata

Bagi saya ciri-ciri wanita sebegini seorang yang caring dan ramai kawan-kawan akan suka sebab menjadi pendengar dan penasihat terbaik serta sikap kelakar semulajadi tu buat hilang stress

credit: Sarahata

12 comments:

thezofiroh said...

lipstik kite ada tiga ja, dan ketiganya bulat la ni haha

Siti Nurzafirah said...

samalah lipstick kita tasha.. hehe

lyana ishak said...

Hehehe .. Yana pon lipstik baru .. N macam betul saja .. Hehe .. Nice sharing Tasha .. ^-^

CikSiti said...

alamak semua jenis ada..acaner he he he

nuyui a.k.a miss YUI said...

hahah.. bila beli bru semua nmpk ok.
skg semua bulat =)

timm bill said...

krikrik, cik timm xde lipstik..haha! lipbalm jer..haha

Pha Is said...

waa.. bagus2.. memiliki perniagaan sendiri.. berdikari.. hehehe

Ahmad Hasif said...

hoho.. lipstik punya bentuk pun ada maknanya ye.. :)


Blogwalking Sini, Jemput Join Segmen Saya Ni :)

Pencarian #9 Bloglist segmen....

Yanty Lee said...

Nice sharing. dah tahu diri ni siapa.. hihi

Eintan Nurfuzie said...

jarang pakai lipstik

husna zahidi said...

hihihi rasanya xdelaa kreatif mana pon..

Siti Yang Menaip said...

kalo beli2 da rata guano ?? kekal rata skarang.. ok mulai skarang nak bulatkan lipstiick hahaa.. nak gak jadi calon menantu yg baik =D

Post a Comment

1) Tinggalkan Jejak, Nasihat, Pandangan, Cadangan, Pengalaman, Soalan...
2) Tinggalkan juga Link Entri Anda untuk Tasha Balas kunjungan
3) Terima Kasih kerana Menjaga Tutur Kata