Road To Convo


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. Alhamdulillah, secara rasminya pada 13 Februari 2018, tasha telah berjaya tamatkan pengajian. Bukan singkat perjalanan ni. Tapi ini juga bukan penamatnya lagi. Inilah permulaan dunia baru tasha setelah tamat belajar. Road to convo la pulak..

In Shaa Allah sekiranya tiada apa-apa halangan tasha akan konvo pada Oktober 2018. Doa-doakan ye. Hehehe... 

Ingatlah kisah hari pertama daftar masuk ke UPSI. Semasa awal-awal bergelar anak kandung suluh budiman. Rasa macam tak percaya ja.. Sekarang lagi tak percaya bila dah habis belajar selama 4 tahun.

Misi sekarang nak cari kerja la pulak. Bukan main susah jugak nak cari kerja ni kan. Sementara nak cari kerja tu tasha sekarang nak ambil lesen dulu. Lepas tu baru la senang nak pergi mana-mana kan..


Wish me luck and doakan tasha ye. 


0 comments:

Post a Comment

1) Tinggalkan Jejak, Nasihat, Pandangan, Cadangan, Pengalaman, Soalan...
2) Tinggalkan juga Link Entri Anda untuk Tasha Balas kunjungan
3) Terima Kasih kerana Menjaga Tutur Kata